Audyt
![]() |
Audyt rentowności oraz systemu kontroli informacji zarządczej Na zlecenie Rady Nazdorczej oraz w porozumieniu z Zarządem przeprowadziliśmy audyt polegajacy na identyfikacji kluczowych czynników kosztów wpływających na poziom marży, przyczyn zmian, ocenie adekwatności kluczowych mechanizmów kontroli nad kosztami oraz ocenie systemu kontroli tworzonego systemu raportowania informacji zarządczej |
![]() |
Outsourcing audytu wewnętrznego Realizacja zadań audytowych: audyt ewidencji usterek oraz audyt wprowadzania danych osobowych |
![]() |
Audyt ISAE 3402 Audyt outsourcowanego procesu rachuby płac (payroll) zgodnie ze standardem ISAE 3402. |
|
Outsourcing audytu wewnętrznego Zapewnienie funkcji audytu wewnętrznego zgodnie z oczekiwaniami Zarządu i Rady Nadzorczej. Realizacja zadań audytowych w oparciu o koncepcję zarządzania ryzykiem - audyt efektywności procesów zarządzania ryzykiem w obszarach objętych audytem. |
|
Outsourcing audytu wewnętrznego Zapewnienie funkcji audytu wewnętrznego zgodnie z regulacjami dt Rad Nadzorczych, Dobrymi Praktykami Giełdowymi . Przeprowadzanie całości procesu audytu wewnętrznego: planowanie roczne, realizacja audytów, monitoring zaleceń. Właściwe umiejscowienie funkcji na mapie zapewnienia. Zapewnienie współpracy z innym źródłami zapewnienia. Efektywna współpraca z interesariuszami |
![]() |
SOC 2, type II. Transition Technologies PSC Przeprowadziliśmy całościowy proces audytu SOC 2 typ II. Dokonaliśmy analizy i oceny opisu systemu kontrole przedstawionego przez spółkę. Oceniliśmy adekwatność systemu kontroli. Przeprowadzilismy testy weryfikujące faktyczny przebieg i rzeczywistą skuteczność mechanizmów kontrolnych. Na koniec pracy wydaliśmy opinię oraz raport zgodnie z wymogami AICPA. |
![]() |
SOC 2, type II. Compatibl Przeprowadziliśmy całościowy proces audytu SOC 2 typ II. Dokonaliśmy analizy i oceny opisu systemu kontrole przedstawionego przez spółkę. Oceniliśmy adekwatność systemu kontroli. Przeprowadzilismy testy weryfikujące faktyczny przebieg i rzeczywistą skuteczność mechanizmów kontrolnych. Na koniec pracy wydaliśmy opinię oraz raport zgodnie z wymogami AICPA. |
![]() |
SOC 2, type II. SoftwareMind Przeprowadziliśmy całościowy proces audytu SOC 2 typ II. Dokonaliśmy analizy i oceny opisu systemu kontrole przedstawionego przez spółkę. Oceniliśmy adekwatność systemu kontroli. Przeprowadzilismy testy weryfikujące faktyczny przebieg i rzeczywistą skuteczność mechanizmów kontrolnych. Na koniec pracy wydaliśmy opinię oraz raport zgodnie z wymogami AICPA. |
![]() |
SOC 2, type I. Beyond Przeprowadziliśmy całościowy proces audytu SOC 2 typ I. Dokonaliśmy analizy i oceny opisu systemu kontrole przedstawionego przez spółkę. Oceniliśmy adekwatność systemu kontroli. Wydaliśmy opinię oraz raport zgodnie z wymogami AICPA |
![]() |
SOC 2, type I. Tagger Media LLC Przeprowadziliśmy całościowy proces audytu SOC 2 typ I. Dokonaliśmy analizy i oceny opisu systemu kontrole przedstawionego przez spółkę. Oceniliśmy adekwatność systemu kontroli. Wydaliśmy opinię oraz raport zgodnie z wymogami AICPA. Raport i opinia wydana została w języku angielskim |
![]() |
SOC 2, type I. Scalaric Przeprowadziliśmy całościowy proces audytu SOC 2 typ I. Dokonaliśmy analizy i oceny opisu systemu kontrole przedstawionego przez spółkę. Oceniliśmy adekwatność systemu kontroli. Wydaliśmy opinię oraz raport zgodnie z wymogami AICPA. |
![]() |
SOC 2, type II. Buddy.works Przeprowadziliśmy całościowy proces audytu SOC 2 typ I. Dokonaliśmy analizy i oceny opisu systemu kontrole przedstawionego przez spółkę. Oceniliśmy adekwatność systemu kontroli. Wydaliśmy opinię oraz raport zgodnie z wymogami AICPA. |
![]() |
Audyt organizacyjno - finansowy Audyt organizacyjno-finansowy spółki miejskiej Tramwaje Elbląskie S.A w Elblągu. Audyt dotyczył przede wszyskim: efektywności kosztowej, zakupów, zapewnienia jakości świadczonych usług, oraz efektywności pracy kluczowych działów. W porozumieniu z miastem wykorzystaliśmy niecodzienne stosowawną w audycie technikę obserwacji dnia roboczego. |
![]() |
Audyt organizacyjno - finansowy Audyt organizacyjno-finansowy spółkie miejskiej Zarząd Komunikacji Miejskiej S.A. w Elblągu. Audyt dotyczył przede wszyskim: efektywności kosztowej, zakupów, zapewnienia jakości świadczonych usług, oraz adekwatnej formuły organizacyjno prawne oraz efektywnośći kluczowych działów. W porozumieniu z miastem wykorzystaliśmy niecodzienne stosowawną w audycie technikę samooobserwacji dnia roboczego wspartą krytyczną anlizą. |
![]() |
Audyt organizacyjno - finansowy. AMW Hotele Audyt obejmował następujace obszary: |
![]() |
Audyt organizacyjno - finansowy Audyt organizacyjno-finansowy 5 spółek miejskich w Kołobrzegu. Przeprowadziliśmy kompleksowe audyty spółek: Komunikacja Miejska w Kołobrzegu, Kołobrzeskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego, Miejski Zakład Zieleni, Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu, Zarząd Portu Morskiego Kołobrzeg, Miejska Energetyka Cieplna w Kołobrzegu. Audyt dotyczył przede wszyskim: efektywności nadzoru właścicielskigo (w tym informacji raportowanej do miasta), realizacji celów i rozliczalności, efektywności kosztowej, zakupów, zapewnienia jakości świadczonych usług |
![]() |
Audyt organizacyjno - finansowy Przeprowadzilismy audyt placówek oświatowych zarządzanych przez Starostwo Powiatowe w Hajnówce. Przeprowadziliśmy analizę sytuacji oświatowej oraz sytuacji demograficznej. Porównaliśmy liczbę uczniów oraz liczbę nauczycieli w szkołach powiatu w okresie objętym audytem. Wskazaliśmy możliwe kierunki rozwoju. |
![]() |
Budżet zadaniowy Doradztwo w zakresie opracowania/weryfikacji mierników dla budżetu zadaniowego |
![]() |
|
![]() |
Audyt organizacyjno - finansowy. Okręgowa Izba Lekarska w Warszawie Audyt obejmował usługi remontowe, obsługę składek lekarskich, umowy ubezpieczeniowe, zarządzanie finansami oraz relacje właścicielskie z podmiotami zależnymi od Izby. Audyt zrealizowany został w 2 etapach. Etap pierwszy pozwolił na precyzyjne określenie audytu właściwego. W etapie drugim przeprowadziliśmy szczególowe weryfiakacje i analizy w wybranych obszarach. |
![]() |
Audyt wewnętrzny Usługa outsourcingu audytu wewnętrznego w instytucji zajmującej się wdrażaniem projektów unijnych |
![]() |
Audyt systemów zarządzania i kontroli Audyt systemów zarządzania i kontroli w ramach the EEA and Norway Grants Fund for Youth Employment and the EEA and Norway Grants Fund for Regional Cooperation. Audyt był warunkiem uruchomienia płatności dla operatora systemu. |
![]() |
Audyt SOC 2 oraz audyt ISO 27001 |
![]() |
Audyt Śledczy. Bank Pocztowy S.A. Szczegóły projektu objęte klauzulą poufności |
![]() |
Audyt placówek oświatowych urzędzie miejskim w Łomiankach Przeprowadziliśmy szczegółowe audyty 7 placówek oświatowych, obejmujące swoim zakresem: system kontroli, kardy i wynagrodzenia, gospodarkę finansową, ewidencję księgową zamówienia publiczne, dane osobowe, System Informacji Oświatowej |
|
Audyt działalności statutowej WFOŚiGW w Łodzi Główny nacisk położony został na proces oceny wniosków o dofinansowanie. Nie ograniczyliśmy się tylko do oceny czy proces zapewnia zgodność z obowiązującymi regulacjami, ale przeprowadziliśmy również analizą efektywności przebiegu procesu. Dzięki temu sformułowane wnioski miały istotną wartość praktyczną dla zamawiającego. |
|
Audyt funkcji outsourcowanych wg ISAE 3402 - dla SGS Polska Zakres został szczegółowo ustalony ze zleceniodawcą i przeprowadzony zgodnie z wymogami standardu audytu ISAE 3402. Audyt był audytem typu II, czyli obejmował swym zakresem również weryfikację rzeczywistego funkcjonowania systemu. Nasze prace dotyczyły więc 3 aspektów działania firmy świadczącej usługi: opisu systemu, adekwatności systemu kontroli, funkcjonowaniu systemu kontroli. Większość prac przeprowadzona została w siedzibie firmy świadczącej usługi na rzecz SGS Polska. |
|
Audyt prawidłowości rozliczeń w dużym projekcie budowlanym dofinansowanym ze środków UE Celem audytu było sprawdzenie poprawności rozliczenia dofinansowania z UE uzyskanego w ramach Decyzji Komisji Europejskiej oraz w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013. W trakcie audytu zbadane zostały następujące obszary: system kontroli, w tym zarządzanie ryzykiem, zasadność kosztów kwalifikowanych, terminowość, księgowość, sprawozdawczość i monitorowanie. |
![]() |
Audyt gospodarowania majątkiem Celem audytu było uzyskanie zapewnienia o prawidłowości procesu gospodarowania majątkiem, pod kątem należytej ewidencji posiadanego majątku oraz zapewnienia odpowiedniego poziomu ochrony zasobów jednostki. |
![]() |
Audyt szpitala Audyt dotyczył całości funkcjonowania szpitala w Radomsku. Zgodnie z wymaganiami klienta skoncentrowaliśmy się na obszarach: sytuacja finansowa, planowanie finansowe i rachunkowość zarządcza, gospodarka materiałowa, zakupy - w tym zamówienia publiczne. Wyniki audytu zostały zaprezentowane na sesji Rady Powiatu. Audyt był szeroko komentowany w loklanych mediach. |
|
Audyt efektywnościowy zakupów IT Celem audytu było w szczególności sprawdzenie czy zakupy komputerów i oprogramowania odpowiadają rzeczywistym potrzebom jednostki pod względem jakościowym i ilościowym. |
![]() |
Audyt bezpieczeństwa informacji Audyt przeprowadzony w oparciu o kryteria: Rozporządzenie w sp. Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (dalej „KRI”), PN ISO/IEC 27001 Systemy zarządzania bezpieczeństwem informacji – wymagania, PN ISO/IEC 17799 Ustanawianie zabezpieczeń, PN-ISO/IEC 27005 Zarządzanie ryzykiem, oraz uznane standardy w formie dobrych praktyk: COBIT, ITIL, ISO 31000. |
![]() |
Audyt obszaru Systemy informatyczne Audyt objął następujące obszary tematyczne: Warunki techniczne i organizacyjne związane z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu KRI; Rozwiązania z zakresu ochrony danych osobowych przyjęte w Urzędzie; Wykonanie planów zakupowych zw. z infrastrukturą IT; Testy penetracyjne polegające na weryfikacji przestrzegania przez pracowników Urzędu podstawowych zasad bezpieczeństwa informacji. Audyt przeprowadzony w oparciu o kryteria: Rozporządzenia KRI; Ustawa o ochronie danych osobowych; Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sp. dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych, oraz inne uznane standardy i wytyczne (PN-ISO/IEC 2700X, PN-ISO/IEC 17799, COBIT, ITIL, ISO 31000). |
![]() |
Audyt systemu zabezpieczeń infrastruktury teleinformatycznej Audyt objął ocenę zabezpieczeń systemów teleinformatycznych pod kątem poprawności funkcjonowania zabezpieczeń oraz występowania podatności. Audyt przeprowadzony został w oparciu o kryteria Rozporządzenia KRI, OWASP (ang. Open Web Application Security Project) oraz rekomendacje producentów badanych elementów infrastruktury MPiPS. |
![]() |
Audyt bezpieczeństwa informacji Audyt objął analizę stanu przygotowań do spełnienia wymagań określonych dla systemów bezpieczeństwa informacji zgodnie z PN-ISO/IEC 27001:2007. |
![]() |
Audyt procesu legislacji Celem audytu była weryfikacja przebiegu prac przy opracowywaniu projektów aktów wykonawczych oraz współpracy w tym zakresie Departamentu Prawno-Legislacyjnego z komórkami organizacyjnymi. |