Audyt
Outsourcing audytu wewnętrznego Realizacja zadań audytowych: audyt ewidencji usterek oraz audyt wprowadzania danych osobowych |
|
Audyt ISAE 3402 Audyt outsourcowanego procesu rachuby płac (payroll) zgodnie ze standardem ISAE 3402. |
|
|
Outsourcing audytu wewnętrznego Zapewnienie funkcji audytu wewnętrznego zgodnie z oczekiwaniami Zarządu i Rady Nadzorczej. Realizacja zadań audytowych w oparciu o koncepcję zarządzania ryzykiem - audyt efektywności procesów zarządzania ryzykiem w obszarach objętych audytem. |
|
Outsourcing audytu wewnętrznego Zapewnienie funkcji audytu wewnętrznego zgodnie z regulacjami dt Rad Nadzorczych, Dobrymi Praktykami Giełdowymi . Przeprowadzanie całości procesu audytu wewnętrznego: planowanie roczne, realizacja audytów, monitoring zaleceń. Właściwe umiejscowienie funkcji na mapie zapewnienia. Zapewnienie współpracy z innym źródłami zapewnienia. Efektywna współpraca z interesariuszami |
SOC 2, type II. Transition Technologies PSC Przeprowadziliśmy całościowy proces audytu SOC 2 typ II. Dokonaliśmy analizy i oceny opisu systemu kontrole przedstawionego przez spółkę. Oceniliśmy adekwatność systemu kontroli. Przeprowadzilismy testy weryfikujące faktyczny przebieg i rzeczywistą skuteczność mechanizmów kontrolnych. Na koniec pracy wydaliśmy opinię oraz raport zgodnie z wymogami AICPA. |
|
SOC 2, type II. Compatibl Przeprowadziliśmy całościowy proces audytu SOC 2 typ II. Dokonaliśmy analizy i oceny opisu systemu kontrole przedstawionego przez spółkę. Oceniliśmy adekwatność systemu kontroli. Przeprowadzilismy testy weryfikujące faktyczny przebieg i rzeczywistą skuteczność mechanizmów kontrolnych. Na koniec pracy wydaliśmy opinię oraz raport zgodnie z wymogami AICPA. |
|
SOC 2, type II. SoftwareMind Przeprowadziliśmy całościowy proces audytu SOC 2 typ II. Dokonaliśmy analizy i oceny opisu systemu kontrole przedstawionego przez spółkę. Oceniliśmy adekwatność systemu kontroli. Przeprowadzilismy testy weryfikujące faktyczny przebieg i rzeczywistą skuteczność mechanizmów kontrolnych. Na koniec pracy wydaliśmy opinię oraz raport zgodnie z wymogami AICPA. |
|
SOC 2, type I. Beyond Przeprowadziliśmy całościowy proces audytu SOC 2 typ I. Dokonaliśmy analizy i oceny opisu systemu kontrole przedstawionego przez spółkę. Oceniliśmy adekwatność systemu kontroli. Wydaliśmy opinię oraz raport zgodnie z wymogami AICPA |
|
SOC 2, type I. Tagger Media LLC Przeprowadziliśmy całościowy proces audytu SOC 2 typ I. Dokonaliśmy analizy i oceny opisu systemu kontrole przedstawionego przez spółkę. Oceniliśmy adekwatność systemu kontroli. Wydaliśmy opinię oraz raport zgodnie z wymogami AICPA. Raport i opinia wydana została w języku angielskim |
|
SOC 2, type I. Scalaric Przeprowadziliśmy całościowy proces audytu SOC 2 typ I. Dokonaliśmy analizy i oceny opisu systemu kontrole przedstawionego przez spółkę. Oceniliśmy adekwatność systemu kontroli. Wydaliśmy opinię oraz raport zgodnie z wymogami AICPA. |
|
SOC 2, type II. Buddy.works Przeprowadziliśmy całościowy proces audytu SOC 2 typ I. Dokonaliśmy analizy i oceny opisu systemu kontrole przedstawionego przez spółkę. Oceniliśmy adekwatność systemu kontroli. Wydaliśmy opinię oraz raport zgodnie z wymogami AICPA. |
|
Audyt organizacyjno - finansowy Audyt organizacyjno-finansowy spółki miejskiej Tramwaje Elbląskie S.A w Elblągu. Audyt dotyczył przede wszyskim: efektywności kosztowej, zakupów, zapewnienia jakości świadczonych usług, oraz efektywności pracy kluczowych działów. W porozumieniu z miastem wykorzystaliśmy niecodzienne stosowawną w audycie technikę obserwacji dnia roboczego. |
|
Audyt organizacyjno - finansowy Audyt organizacyjno-finansowy spółkie miejskiej Zarząd Komunikacji Miejskiej S.A. w Elblągu. Audyt dotyczył przede wszyskim: efektywności kosztowej, zakupów, zapewnienia jakości świadczonych usług, oraz adekwatnej formuły organizacyjno prawne oraz efektywnośći kluczowych działów. W porozumieniu z miastem wykorzystaliśmy niecodzienne stosowawną w audycie technikę samooobserwacji dnia roboczego wspartą krytyczną anlizą. |
|
Audyt organizacyjno - finansowy. AMW Hotele Audyt obejmował następujace obszary: |
|
Audyt organizacyjno - finansowy Audyt organizacyjno-finansowy 5 spółek miejskich w Kołobrzegu. Przeprowadziliśmy kompleksowe audyty spółek: Komunikacja Miejska w Kołobrzegu, Kołobrzeskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego, Miejski Zakład Zieleni, Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu, Zarząd Portu Morskiego Kołobrzeg, Miejska Energetyka Cieplna w Kołobrzegu. Audyt dotyczył przede wszyskim: efektywności nadzoru właścicielskigo (w tym informacji raportowanej do miasta), realizacji celów i rozliczalności, efektywności kosztowej, zakupów, zapewnienia jakości świadczonych usług |
|
Audyt organizacyjno - finansowy Przeprowadzilismy audyt placówek oświatowych zarządzanych przez Starostwo Powiatowe w Hajnówce. Przeprowadziliśmy analizę sytuacji oświatowej oraz sytuacji demograficznej. Porównaliśmy liczbę uczniów oraz liczbę nauczycieli w szkołach powiatu w okresie objętym audytem. Wskazaliśmy możliwe kierunki rozwoju. |
|
Budżet zadaniowy Doradztwo w zakresie opracowania/weryfikacji mierników dla budżetu zadaniowego |
|
|
|
Audyt organizacyjno - finansowy. Okręgowa Izba Lekarska w Warszawie Audyt obejmował usługi remontowe, obsługę składek lekarskich, umowy ubezpieczeniowe, zarządzanie finansami oraz relacje właścicielskie z podmiotami zależnymi od Izby. Audyt zrealizowany został w 2 etapach. Etap pierwszy pozwolił na precyzyjne określenie audytu właściwego. W etapie drugim przeprowadziliśmy szczególowe weryfiakacje i analizy w wybranych obszarach. |
|
Audyt wewnętrzny Usługa outsourcingu audytu wewnętrznego w instytucji zajmującej się wdrażaniem projektów unijnych |
|
Audyt systemów zarządzania i kontroli Audyt systemów zarządzania i kontroli w ramach the EEA and Norway Grants Fund for Youth Employment and the EEA and Norway Grants Fund for Regional Cooperation. Audyt był warunkiem uruchomienia płatności dla operatora systemu. |
|
Audyt SOC 2 oraz audyt ISO 27001 |
|
Audyt Śledczy. Bank Pocztowy S.A. Szczegóły projektu objęte klauzulą poufności |
|
Audyt placówek oświatowych urzędzie miejskim w Łomiankach Przeprowadziliśmy szczegółowe audyty 7 placówek oświatowych, obejmujące swoim zakresem: system kontroli, kardy i wynagrodzenia, gospodarkę finansową, ewidencję księgową zamówienia publiczne, dane osobowe, System Informacji Oświatowej |
|
|
Audyt działalności statutowej WFOŚiGW w Łodzi Główny nacisk położony został na proces oceny wniosków o dofinansowanie. Nie ograniczyliśmy się tylko do oceny czy proces zapewnia zgodność z obowiązującymi regulacjami, ale przeprowadziliśmy również analizą efektywności przebiegu procesu. Dzięki temu sformułowane wnioski miały istotną wartość praktyczną dla zamawiającego. |
Audyt funkcji outsourcowanych wg ISAE 3402 - dla SGS Polska Zakres został szczegółowo ustalony ze zleceniodawcą i przeprowadzony zgodnie z wymogami standardu audytu ISAE 3402. Audyt był audytem typu II, czyli obejmował swym zakresem również weryfikację rzeczywistego funkcjonowania systemu. Nasze prace dotyczyły więc 3 aspektów działania firmy świadczącej usługi: opisu systemu, adekwatności systemu kontroli, funkcjonowaniu systemu kontroli. Większość prac przeprowadzona została w siedzibie firmy świadczącej usługi na rzecz SGS Polska. |
|
Audyt prawidłowości rozliczeń w dużym projekcie budowlanym dofinansowanym ze środków UE Celem audytu było sprawdzenie poprawności rozliczenia dofinansowania z UE uzyskanego w ramach Decyzji Komisji Europejskiej oraz w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013. W trakcie audytu zbadane zostały następujące obszary: system kontroli, w tym zarządzanie ryzykiem, zasadność kosztów kwalifikowanych, terminowość, księgowość, sprawozdawczość i monitorowanie. |
|
Audyt gospodarowania majątkiem Celem audytu było uzyskanie zapewnienia o prawidłowości procesu gospodarowania majątkiem, pod kątem należytej ewidencji posiadanego majątku oraz zapewnienia odpowiedniego poziomu ochrony zasobów jednostki. |
|
Audyt szpitala Audyt dotyczył całości funkcjonowania szpitala w Radomsku. Zgodnie z wymaganiami klienta skoncentrowaliśmy się na obszarach: sytuacja finansowa, planowanie finansowe i rachunkowość zarządcza, gospodarka materiałowa, zakupy - w tym zamówienia publiczne. Wyniki audytu zostały zaprezentowane na sesji Rady Powiatu. Audyt był szeroko komentowany w loklanych mediach. |
|
Audyt efektywnościowy zakupów IT Celem audytu było w szczególności sprawdzenie czy zakupy komputerów i oprogramowania odpowiadają rzeczywistym potrzebom jednostki pod względem jakościowym i ilościowym. |
|
Audyt bezpieczeństwa informacji Audyt przeprowadzony w oparciu o kryteria: Rozporządzenie w sp. Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (dalej „KRI”), PN ISO/IEC 27001 Systemy zarządzania bezpieczeństwem informacji – wymagania, PN ISO/IEC 17799 Ustanawianie zabezpieczeń, PN-ISO/IEC 27005 Zarządzanie ryzykiem, oraz uznane standardy w formie dobrych praktyk: COBIT, ITIL, ISO 31000. |
|
Audyt obszaru Systemy informatyczne Audyt objął następujące obszary tematyczne: Warunki techniczne i organizacyjne związane z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu KRI; Rozwiązania z zakresu ochrony danych osobowych przyjęte w Urzędzie; Wykonanie planów zakupowych zw. z infrastrukturą IT; Testy penetracyjne polegające na weryfikacji przestrzegania przez pracowników Urzędu podstawowych zasad bezpieczeństwa informacji. Audyt przeprowadzony w oparciu o kryteria: Rozporządzenia KRI; Ustawa o ochronie danych osobowych; Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sp. dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych, oraz inne uznane standardy i wytyczne (PN-ISO/IEC 2700X, PN-ISO/IEC 17799, COBIT, ITIL, ISO 31000). |
|
Audyt systemu zabezpieczeń infrastruktury teleinformatycznej Audyt objął ocenę zabezpieczeń systemów teleinformatycznych pod kątem poprawności funkcjonowania zabezpieczeń oraz występowania podatności. Audyt przeprowadzony został w oparciu o kryteria Rozporządzenia KRI, OWASP (ang. Open Web Application Security Project) oraz rekomendacje producentów badanych elementów infrastruktury MPiPS. |
|
Audyt bezpieczeństwa informacji Audyt objął analizę stanu przygotowań do spełnienia wymagań określonych dla systemów bezpieczeństwa informacji zgodnie z PN-ISO/IEC 27001:2007. |
|
Audyt procesu legislacji Celem audytu była weryfikacja przebiegu prac przy opracowywaniu projektów aktów wykonawczych oraz współpracy w tym zakresie Departamentu Prawno-Legislacyjnego z komórkami organizacyjnymi. |